Klachtenprocedure

Als u een klacht heeft, zullen we er alles aan doen om samen tot een oplossing te komen om volgens de visie van het merk waarbij we ernaar streven dat onze patiënten centraal staan en essentieel voor ons zijn.

Essential Aesthetics werkt hard om onze patiënten tevreden te houden. De eerste stap in dit proces is een goed overleg, waarin de verwachtingen worden besproken en zonodig bijgesteld.

Het kan echter voorkomen dat u toch niet tevreden bent. We betreuren het natuurlijk zeer, maar zien het ook als een kans om onze service te verbeteren. We verwelkomen feedback, nemen dit serieus en horen we graag of er iets is dat verbeterd moet worden.

Als u een klacht heeft, zullen wij er alles aan doen om samen tot een oplossing te komen aan de hand van de volgende stappen:

  1. Maak een afspraak met de betreffende medewerker om uw klacht te bespreken en tot een oplossing te komen. Wij kunnen u verzekeren dat wij als kliniek ons ​​best zullen doen om tot overeenstemming en een passende oplossing tussen u en de betreffende medewerker te komen.

Heeft u uw klacht al met de betreffende medewerker besproken, maar bent u niet tot overeenstemming gekomen?

2. E-mail ons met uw klacht (naar: contact@essentialaesthetics.nl) en vermeld eventueel de betreffende medewerker aan wie uw klacht is gericht. Gaat uw klacht over arts, stuur dan eventueel foto’s mee, zodat wij deze met de behandelend arts kunnen bespreken.

U krijgt binnen 2 werkdagen een bevestiging van ontvangst van uw klacht. Wij verzekeren u dat uw klacht vertrouwelijk wordt behandeld. Interne Klachtencommissie Essential Aesthetics, samengesteld uit compliance-experts en personeel met juridische achtergrond, beoordeelt uw klacht en krijgt binnen 14 werkdagen het officiële antwoord.

Mocht u er dan nog niet uitkomen, dan is het mogelijk om een ​​schriftelijke klacht in te dienen die wordt behandeld door een objectieve klachtencoördinator van DOKh, een onafhankelijk geschillenorgaan uit Nederland. Zij zullen uw klacht bekijken en u informeren over uw mogelijkheden (bijvoorbeeld verzekeringen).